Góra

Pytania i odpowiedzi

  /    /  Pytania i odpowiedzi

Pytania ogólne

1. Czy muszę rezerwować wejście?

Nie, wejścia do sali zabaw nie wymagają rezerwacji. Wystarczy przyjść w godzinach otwarcia.

2. Czy można kupić bilety online?

Tak! Sprzedaż prowadzimy przez system Przelewy24 – już 24 listopada 2025 r. link znajdziesz na naszej stronie.

3. Czy rodzice płacą za wstęp do Sali zabaw?

Na każde dziecko przypada dwoje rodziców/opiekunów. Każda kolejna osoba dorosła płaci 10zł za wejście na salę zabaw.

4. Czy mogę dopłacić różnicę w bilecie, aby przedłużyć sobie czas?

Niestety nie. W momencie zakupienia biletu nie ma już możliwości zamiany czasu na dłuższy, bądź krótszy. Po przekroczonym czasie naliczana jest opłata za każdą przekroczoną minutę – wartość opłaty określa cennik. Można jednak zupełnie zmienić bilet do max 15 minut od wejścia.

5. Od jakiego wieku dzieci mogą się bawić?

Nasza sala jest dostosowana dla dzieci od kilku miesięcy do ok. 13 lat. Mamy osobną strefę dla maluszków oraz pokój dla mamy i dziecka z przewijakiem i wygodnym fotelem do karmienia.

6. Czy za coś musimy dodatkowo płacić?

Wszystkie dostępne atrakcje są w cenie biletu. Wyjątkiem są gokarty, których koszt wynosi 5zł/żeton. Dodatkowo płatne są również skarpetki antypoślizgowe (5zł/para) jeśli nie posiadasz swoich. 

7. Czy dziecko może wejść bez opiekuna?

Nie. Dzieci muszą przebywać pod opieką pełnoletniego/dorosłego.

8. Czy mogę pozostawić dziecko samo w sali zabaw?

Tak, ale tylko dzieci, które ukończyły 6 rok życia, mogą pozostać same na terenie Park Family Fun – maksymalnie na 2 godziny.
Opiekun ma obowiązek zgłosić ten fakt w recepcji i wypełnić oświadczenie o samodzielnym pobycie dziecka. W takim przypadku obowiązuje cennik opieki indywidualnej, w ramach którego nasz personel czuwa nad bezpieczeństwem dziecka.
W cenie zapewniamy nielimitowaną wodę mineralną oraz pełną opiekę w czasie zabawy.

9. Czy trzeba mieć skarpetki?

Tak. W całym obiekcie obowiązuje zasada – bawimy się tylko w skarpetkach. Można je kupić w recepcji lub mieć własne.

10. Czy można wnosić własne jedzenie i picie?

Nie, w naszym obiekcie obowiązuje zakaz wnoszenia jedzenia i napojów. Zapraszamy do naszej restauracji i kawiarni.

11. Czy rodzice mogą wejść na konstrukcję zabawową?

Tak, konstrukcja jest przeznaczona dla wszystkich, nie tylko dzieci. Wyjątkiem są nasze gokarty, na których jest limit wagowy max 50 kg więc nie mogą z nich korzystać osoby dorosłe.

12. Czy są szafki na rzeczy?

Tak, w szatni znajdują się zamykane depozytowe szafki na ubrania i buty na monetę 2zł.

13. Czy w obiekcie jest klimatyzacja i ogrzewanie?

Tak, cały obiekt jest klimatyzowany i ogrzewany – komfort przez cały rok.

14. Czy macie coś dla najmłodszych dzieci do zabawy

Tak! Strefa maluszków (ok. 200 m²) jest przygotowana specjalnie dla dzieci od 1 roku życia. Mnóstwo atrakcji i możliwości odgrywania ról.

15. Czy organizujecie zajęcia dla dzieci i mam?

Tak, prowadzimy różne zajęcia artystyczne i rozwojowe dla dzieci oraz spotkania dla kobiet i mam.

16. Jak zapisać się na zajęcia?

Zapisy odbywają się online lub w recepcji. Informacje o terminach znajdziesz w aktualnościach na stronie i w social mediach.

17. Jakie formy płatności akceptujecie?

Gotówkę, karty płatnicze, przelewy tradycyjne i płatności online przez Przelewy24.

18. Czy honorujecie Kartę Dużej Rodziny?

Tak. Posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymują 10% rabatu na bilety czasowe:

  • bilet 1-godzinny
  • bilet 2-godzinny

Rabat obowiązuje 7 dni w tygodniu. Aby skorzystać ze zniżki, klient ma obowiązek okazać wirtualną Kartę Dużej Rodziny na telefonie lub kartę w formie papierowej przed zakupem biletu.

19. Czy macie vouchery podarunkowe?

Tak! Vouchery można kupić w Parku lub online – idealny prezent na urodziny czy święta.

20. Gdzie się znajdujecie?

Oświęcim, ul. Zaborska 33 – obok nas znajduje się myjnia samochodowa.

21. Czy macie parking?

Tak, duży, bezpłatny parking tuż przy wejściu.

22. Jakie są godziny otwarcia?

Godziny otwarcia od września do ostatniego dnia roku szkolnego:
Poniedziałek-Piątek 15-20
Sobota-Niedziela 10-20

W okresie wakacyjnym oraz ferii zimowych i dni świątecznych wypadających w tygodniu: Poniedziałek-Piątek 12-20
Sobota-Niedziela 10-20

23. Jak najlepiej się z Wami skontaktować?

Przez Facebook, Instagram, e-mail (biuroparkfamilyfun@gmail.com) lub telefonicznie pod nr 503313193.

24. Czy można wystawić fakturę?

Tak, wystawiamy faktury na życzenie.

Urodziny w Parku Family Fun

1. Jak zarezerwować urodziny?

Rezerwacji dokonasz telefonicznie, przez Facebook, Instagram lub osobiście w recepcji oraz już wkrótce online.

2. Czy można przynieść własny tort?

Tak, ale tylko po wcześniejszym zgłoszeniu. Wymagamy oświadczenia o odpowiedzialności za produkt spożywczy. Nie przechowujemy żadnych wyrobów cukierniczych z zewnątrz w naszych urządzeniach chłodniczych. Oferujemy nasze torty z cukierni Park Family Fun, mamy bardzo bogatą ofertę oraz wykonujemy torty na indywidualne zamówienie.

3. Czy mogę wnieść własne jedzenie na przyjęcie urodzinowe?

Tak, tzw. ,,suchy prowiant” czyli chipsy, popcorn, ciastka, cukierki, żelki itp. Obowiązuje u nas zakaz wnoszenia dań ciepłych, desek przekąsek, koryt, desek owocowych, zamawiania z zewnętrznych restauracji z dowozem.

4. Czy mogę udekorować salkę po swojemu?

Nie, dekoracje zapewniamy my według Państwa preferncji. Mamy pełną ofertę dekoracji w sprzedaży. Nie wnosimy balonów, konfetti, zastawy urodzinowej, tatuaży brokatowych, zestawów do malowania twarzy, piniat, ścianek balonowych itp.

5. Ile trwa impreza urodzinowa?

Rezerwacja salki trwa 3 godziny. Można jednak zostać w naszej sali do zamknięcia, zarówno solenizant jak i goście mogą się bawić do woli.

6. Czy po wpłacie zadatku za urodziny skontaktujecie się ze mną w sprawie szczegółów?

Tak. Po zaksięgowaniu wpłaty nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, aby ustalić wszystkie szczegóły przyjęcia – wybór dekoracji tematycznej, pakietu urodzinowego, menu i innych dodatkowych atrakcji urodzinowych dla dzieci.

Nasza Restauracja

1. Czy można zjeść bez biletu do sali zabaw?

Oczywiście! Restauracja jest otwarta dla wszystkich – także bez wejścia do sali zabaw, naliczamy wtedy bilet za 1 zł. Obowiązuje jednak zdjęcie obuwia i przebywanie u nas w skarpetkach, również w restauracji.

2. Jakie dania oferujecie?

Pinsa, burgery, sałatki, desery, ciasta, torty, napoje i drinki dla dorosłych.

3. Czy robicie catering i ciasta na wynos?

Tak, oferujemy catering oraz wypieki i torty z odbiorem na miejscu.

4. Czy można zorganizować komunię, baby shower lub inną imprezę tematyczną?

Tak, nasza restauracja organizuje imprezy okolicznościowe z pełną obsługą.

5. Czy w kawiarni znajdę coś do jedzenia dla malucha?

Tak. Mamy specjalnie Menu dla najmłodszych, w którym znaleźć można m.in. gofry, tosty, mini hot-dogi. Mamy też w ofercie słoiczki dla najmłodszych, chrupki kukurydziane, soczki. Służymy również podgrzaniem wody filtrowanej do mleka. O więcej szczegółów należy pytać pracownika.

v

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.